tisdag 11 september 2012

En riktigt lång lång promenad runt Brunnsviken 2 sep

Söndagen den 2 september blev det en riktigt riktigt lång promenad. Jag skulle egentligen ha sprungit Tjejmilen lördagen men det hände lite negativa trista ledsamma saker på fredagen så det blev inget av.
Behövde en långpromenad för att skingra tankar och försöka återhämta borttappad energi för att gå vidare.
Det här året ser banne mig inte ut att bli ett bra idrottsår för min del. Uppläggen för att genomföra BRA lopp har inte ens funnits med på kartan.
Först en nära döden upplevelse när vi skulle träningssimma inför Vansbro. Bruten arm inför Vättern och nu annat på det privata planet.
Kan inte annat än sucka!
Hur som helst så blev det en fin promenad runt Brunnsviken. Stopp vid Järva Krog på Statoilmacken för att köpa plåster då skavsåren gjorde sig påminda igen!
Bilden ovan är från hamnen vid Brunnsviken i närheten av Norrtull.

En nygjord liten rastplats efter promenadstråket. Vackert i Hagaparken!
Är innerligt glad att det finns allmänna BajaMajor i Hagaparken när nöden tränger på efter några timmars promenerande.

Väl tillbaka så blev det en liten EspressoLatte som jag var tvungen att visa Pia på bild!




Det blev en tur på 23,27 km så jag kan känna mig riktigt nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar