måndag 2 juli 2012

En löprunda och lite go mat på Helenes krog

Efter att ha fått omvårdnad av Benite på Holland Hair, hunnit tvätta 6 maskiner så kändes det helt ookey att ge sig iväg ut på en löprunda.
Lite motigt först men väl ute så var det bara BRA. Det blev ytterkanten på Sundbyberg, Järnvägsgatan, Dalvägen, Råstasjön och innerkant Lötsjön. Fick däremot gå en sträcka då fötterna gav upp igen. Sista km blev promenad då jag hade behövt tillgång till en toa för att kunna ta mig framåt löpandes.
En underbar runda som jag tänker ta fler gånger.


Tiden och sträckan.

 Fredagen 29 juni möts vi på Norvelo för att sen ta en bit mat med Janne och Elisabeth. Vi gick till Helens Krog.

Lite förrätt med Vitlöksbröd och tomatsallad.

Tre örtsåser och bröd.

Rökt Röding och pressad potatis till mig.

Hamburgertallrik med pommes till Ari. Hamburgare gjord på 3 olika viltfärs.

Blåbärscheescake till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar