söndag 22 januari 2012

2 träningspass och Rolfs Kök 21 januari

Lördag morgon drog jag iväg med packad väska mot Odenplan för att gå mot Sportlife och morgonpasset med Balance Body. Lite annorlunda pass med mycket stretch och dragningar i muskler.
Efter detta blev det 5 min tramp på cykel och 10 min rodd. Fortsatte sen 1 timme med ett tufft svettigt Zumbapass med en kille som ledare.
Väl hemma så mötte jag mannen i trappen och han hade varit ute och kört en halkig kortrunda på Järvafältet. Hungriga var vi båda och drog lite senare upp på stan för att äta lite gott. Vi hamnade på Rolfs Kök och blev bara positivt överraskade.

Fisk- & skaldjursgryta med aioli

Råraka med löjrom & tillbehör

Granrisgravat älghjärta med löjrom, brioche, rödlök & smetana
(Vi åt aldrig detta eftersom vi inte tog förrätt men oj oj oj så gott det såg ut )


Man satt i sk öppet kök och vi hade fördelen med att sitta närmast köket och fick se allt.

Crème brulée

Mille feuille med kokos & kryddstekt ananas
(Åt aldrig denna goda kaka men det får bli en sån nästa gång)

MUMS Tack för god mat <3

2 kommentarer:

  1. Är det ok att jag länkar din blogg på min blogg? :)Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart för jag tnker göra samma sak :0)
      Om du vill!???
      Kram

      Radera