tisdag 22 november 2011

20 november en promenad vid Lida

Lördagen blev kanonväder och Ari tog en cykelrunda på Järva och jag en löprunda vid Ängsjö så vi möttes där för att fika. Sen blev det bastu och god mat!

Vi hade bestämt oss för att ta en promenad ute vid Lida idag söndag eftersom vi ändå skulle till Tumba och hämta lite cyklar. Naturligtvis blev det lite trist väder men vi tog oss runt 4,5 km spåret i alla fall. Som jag sagt tidigare så tillhör Lida ett av mina favoritställen.




Hej Kollikok kan man säga ute i skogen!



Vi var till Tumba och hämtade med oss 3 st MTB cyklar som ska levereras till fina vänner i Kristinehamn och det föll sig inte bättre än att det följde med en bättre racer hem också. Den är i alla fall bättre än den jag har eftersom den här är 9delad och den jag har är 8delad. Man växer ur sina cyklar efter ett tag. Instegs cykel som det kallas men den här är mindre ram på dessutom. Det blir nog bra det här tills jag någon gång får råd att köpa en riktigt riktigt BRA drömcykel! En TREK Lexa fick det här bli. Bara så ni vet så är nu min BIANCHI till salu för någon som vill börja cykla!
En fin härlig helg fick vi i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar