lördag 27 mars 2010

Lite mer Sundsvallsbilder

Ett grått disigt Sundsvall har mött mig de här dagarna jag har varit på plats. Det har blivit en hel del inomhus aktiviteter som att träna på gymmet istället för att vara ute och fotografera. Hoppas fortfarande på uppklarnande väder i morgon söndag. Veckan har gått enormt fort i alla fall tack o lov.

Väggarna ner till garaget pryds med så underbara målningar. Här kommer en del exempel på vägg konsten.

Ett av Sundsvalls vackra hus förevigat i ett garage.





Mötte sen upp en kollega för att vi skulle ta oss en tur till en loppis. Det var blandat utbud där men kul att titta lite. Vi åkte vidare till ytterligare en loppis och sen var o en till sitt för att sen sammanstråla för gemensam middag.

Lite samlingar på Barbie bla fick jag se denna dag på utflykten. Riktigt nostalgiskt blev det.



Visst är det underbart gulliga fina dockor? Kolla in det vackra paret bakom den lilla flickan längst fram!

Så otroligt söt underbar docka. Man kan nästan tro att det är en riktig tjej.


Underbart vacker häst

Den här stolen är inte att leka med.


Jag blev otroligt imponerad av ett vackert kök hemma hos Kristina. Mysigt och vackert.

Tack för all god mat och fika och för att du tog dig tid att visa mig lite äventyr.

Återvände till hotellet för lite arbete (?) och fann denna underbara bukett på bordet. Mycket förvånad och glad blev jag med en tår i ögat.

Puss och tack!

Så här vacker är väggen på ena sidan i mitt rum här 936.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar