onsdag 24 mars 2010

Lite mars bloggande

Fick förmånen att hämta gullet på dagis när jag kom hem från vår Amsterdamresa. Hon blev så glad så hon sprang. Skulle definitivt ha ryggsäcken på sig.

Vi åkte hem till mig där mamma och lillebror redan väntade och då blev det en go puss på brorsan.

Visst kan man vara cool i mormors nya häftiga mössa som jag tänker låna många ggr nästa vinter?

Helgen därefter blev det en resa till Sthlm igen och vi skulle på fest hos Ari´s vänner. En underbar promenad i solen till Solna center innebär oftast en tur in på toaletten där man kan läsa och fundera.

Vi fortsatte helgen med en tur till Västerås för att kolla runt lite. Återigen så är det en vacker stad. Solen sken och gjorde rättvisa av allt.


Vackert gamla hus vid ån !

Några hästar inne på en gård

Nu en vecka i Sundsvall där det bjöds på ett skönt härligt hotellrum. Skönt när man ska vara här i 7 nätter. Våning 9 på Scandic city. Otrolig utsikt och det ska bli mycket bilder härifrån. De kommer.

Torget i Sundsvall bjuder enbart på vackra gamla fina hus.

Från alla håll....

.... o kanter

Ska försöka ta mig i kragen och orka ut i morgon efter utbildning och hoppas att vädret visar sig från en lite vackrare sida.
Tack Kristina för att du var min privat chaufför hela dagen då min bil var inne på glas lagning då en ruta kraschade på resan upp igår.

1 kommentar:

  1. så bedårande..
    bilden med Ella o Tim, syskonkärlek.
    awww..adorable:)


    bamsekram! / Irena

    SvaraRadera