fredag 20 november 2015

30 år 1961 till 1991

Syrran Berit, brorsan Per-Olof och jag 

Syrran och jag 


 Tittut!
DM stafett i Silvergruvan 

 Jag och Sessan

 Annika och jag på prisutdelning skidor

 Någonstans i Sunne. Brorsan, Håkan Wennberg och jag

 Grillat vid Sörälgen
Redan cyklist kanske -85

 1985
 Alntorps ön Nora

 Råå Helsingborg. Niklas, Annichen och jag


 Niklas och Annichen

 Annichen stolt med nya jeans... LIIIIIITE långa kanske

 Annichen
Annichen och Joachim 
 Joachim
 Joachim, Fredrik och Annichen

 Annichen fyller år

 Jag och kusinen Gunilla
 Jag på simskola
 Mor, syrran, brorsan och jag vid Stora Mon Nora

 Skolavslutning

 Älskade farfar, syrran och jag och Dorry under bordet

 Annichen





 Wadköpingsloppet -84

 Jag och Lena Lagerqvist på Tullängsskolan



 Midsommar i Sörbyängen

 Joachim

 Joachim och Annichen i Göteborg

 Jag, Daniel, Annichen och Joachim Vemdalen






 Joachim
 Kallt i en älv


Rebecha 
 Annichen och Rebecha


 Rebecha

 Syskonkärlek

Kusin Christian och Annichen


 Rebecha


 Irene
 Joachim och Irene
 Vid Oset
Cem och Joachim 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar