tisdag 6 januari 2015

15-17 december

15 december
Det skulle bli Luciafirande hos Timothy på dagis.
Hämtade Ella på skolan och på vägen dit fick jag reda på av kära dottern Annichen att det skulle vara utomhus!!!!
Hmmmm jaha det skulle bli till att bita ihop i kylan då eftersom jag hade klätt mig för inomhusvisning. Det fungerade ju bra ändå. Ella fotograferade mig.......

.... och jag henne.

16 december
Jobbdags med Magnus N igen.
Den här gången skulle vi till Kristinehamns kommun och ha en genomgång.
Som vanligt ska vi även ta oss en tur och se omgivningen då vi ändå hade tid över. Picassostatyn och hamnen är ju ett klockrent ställe för den som inte varit där.
Träffade även Marita och fick med mig en tavla hem.



 Här hittade jag på MIO i Kristinehamn.






Lite snö hann det komma några timmar.


19 december

Vi hinner en stund att trampa på trainern också.

Dags för en promenad i solen också.






Hämtade barnen och kastade upp dom på vedkärran så de fick hjälpa till att få fram ved så jag kunde bära in. Bra med barnarbete ibland och det går väl bra då de tyckte det var kul. Ella grävde ner sig i en vedgrotta och Timothy vaktade som en riddare med svärd och sköld.


Fina ljustomten som jag fått från mina fina vänner i Eskilstuna.

Ella fotograferar igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar