lördag 22 november 2014

Self Service awards ComAround på Hasselbacken och Cirkus 30 oktober 2014

Hasselbacken 



Helena och Björn 


 Dina o jag



  Anna och Agnetha
Magnus 


Sebastian och Ulrika 


Norrbottens Läns Landsting Anna och Agnetha 




Uffe och Anna Skogsberg 


Hanna 


Lotta välkomnar till konferensen 











Dina och Lotta förbereder 


Martin och Dina 


Sebastian och jag 

Magnus och jag 


Hanna, Fredrik, Magnus och Ulrika 


Malin, Thomas och Daniel Wååg 


Sebastian får flugan på plats 


Martin, Oskar, Sophie, Conny, Moshin, Slava



Martin 




Thorbjörn och Anette 


Anne-Marie 



Daniel 


 Jaana och Hanna
 Erik

 Dina och Helene
 Anders
 Anna och Agnetha
 Volvo

 Anette och Thorbjörn
 Danderyds kommun
 Polisen
 Maria och Erik
 Meryam
 Jens
 Luis och Sandra
 Alexander Pulsen
Monica, Helena och Matthias

Karin med kollegor
 Stockholms Universitet Maria
 Anne och Eva-Karin
 Vinge
 David, Ola och Helene
 Botkyrka kommun

 Lotta
 Malin, jag o Anna


 Jag och Christina
 Jag och Björn

 Martina
 Jag och Maria
 Monica, Helena och Thomas
 Peter





 Ola
 Therese

 Jaana










Hej Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar