söndag 4 september 2011

Lite blandat från Tjejmilen

En rolig skylt till damernas på en pub på Stureplan.

Dags för tjejmilen 3 sep. Här är nu Pia o Jessica varav det bara är Pia som ska springa. Själv fick jag avstå och överlämnade min startplats till Karin som fick springa i mitt namn då min hälsena inte riktigt är kompis med mig ännu. Inget får nu heller spoliera chanserna för att kunna springa Lidingö 15 km loppet den 25 sep. Kul och fin stämning med över 30 000 startande tjejer på Gärdet. Även Barbro och Elin kom från Nora och sprang loppet.

Ari och jag cyklade ut till Djurgårdsbrunn och stod där och såg när de sprang förbi men vi lyckades bara se Karin.



Första löpare förbi vid Djurgårdsbrunn var Jeri Emeru Sundbyberg som fick nöja sig med en 2:a placering i mål med tiden 33.28
Här är en stilstudie på segrarinnan Tjejmilen 2011 som här kom förbi som 2:a
Isabella Andersson Hässelby tid 33.25





Här står vi nu strax efter Djurgårdsbron på väg mot målet och hejar på. Även här såg vi endast Karin.



Målområdet var riktigt packat med folk men vi hittade på varandra i alla fall. BRA jobbat och kämpat alla som deltog!

En nöjd och glad Karin i mål!

En lika nöjd och glad Pia i mål!

Ari och jag åkte in til stan till barbeque och åt. Dock inte denna enorma måltid, det fick någon annan gäst fixa.

Leo som busar som en tiger.

Annichen med familj som hittat massor av svamp!

Tanke - Känsla - Handling
Vill - Göra -Vara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar